دکتر علیرضا حقانی- فوق تخصص دست و پلاستیک

جراح و متخصص ارتوپدی-فوق تخصص جراحی پلاستیک و میکروسکپی دست -استادیار دانشگاه

دکتر علیرضا حقانی- فوق تخصص دست و پلاستیک

جراح و متخصص ارتوپدی-فوق تخصص جراحی پلاستیک و میکروسکپی دست -استادیار دانشگاه

دکتر علیرضا حقانی- فوق تخصص دست و پلاستیک

آدرس مطب تهران پونک سردار جنگل بهار شرقی -روبروروی آموزشگاه میرزاکوچکخان- فجر یکم -پلاک 18

موبایل منشی مطب جهت دریافت نوبت 09119115541
تلفن مطب 021-44410205
تلفن دکتر حقانی فقط از طریق سروش 09306991962

ساعات کار مطب بجز ایام تعطیل روز های شنبه تا سه شنبه از ساعت 3.5 تا 6.5 عصر

آخرین نظرات

۰

پیام اول  و اخرین تاریخ  5 شهریور 93



دکتر من. دارم عذاب میکشم مردم تا ای سهفته گذشت من روزی ده بار میرم تو سایتتون صحبتاتونو گوش میدم من کی باید خدمتتون برسم من اصلا از وقتی ایجور شدم از خونه بیرون. نمیرم افسرده شدم کمکم کن دکتردیگه خسه شدم

خیلی گلی دکتر من ب عنوان 1بیمار  اگر دکتری ک انگشت منو پیوند زده بود شما بودی فقط فقط فقط بخاطر امیدی ک میدادی کارم ب قطع عضو نمیکشید.خداروشکر ک دارمت

بنازم دکتری ک دستوبا تیغ میشکافه استخونم میشکنه ولی مریضش نمیفهمه درد چی چیه اصلا. دکتر قبلی بلای سرم آورد ک بخیه دستامو خودم کشیدم ولی نرفتم مطبش (کاکو دمت گرم)

دکتر یچی بگم کلا مرامت شیرازیواره خداوکیل فقط ارزو دارم پات وا شه تو ای شهرو

یعنی انقدصفا کنی ک پاتم مازندران نزاری چ باخانواده چ مجردی دستم ردیف شه یماه بعد دامادم نامرد او ادمی ک اگرم نیای نیاد دنبالت بیارتت فقط دسمو بهم بده علیل نشم اعتماد بنفس زن گرفتن داشته باشم

دکتر
دلم گرفته بود دکتردلم وا شدولی سرتو درد اوردم.دکتر جثارته ولی شماره منو یجای کوچیکی داشته باش یروز بدردت میخورم مطمئنم  میای شیرازفعلا خدانگهدارت(خیلی با معرفتی دکتر چهرت ارام بخشه)

 





شست دست راست بند آخر قطع شده قبل از عمل










گذاشتن دستگاه ایلیزاروف انگشت







دستگاه ایلیزاروف در نمای دیگر بلا فاصله بعد عمل




نمای دیگر بلافاصله بعد عمل


یک هفته بعد از عمل



انگشت قبل از مراجعه 







انگشت طویل شده تا تاریخ 93/8/1



و پایانی دلنشین برای این بیمار




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی