دکتر علیرضا حقانی- فوق تخصص دست و پلاستیک

جراح و متخصص ارتوپدی-فوق تخصص جراحی پلاستیک و میکروسکپی دست -استادیار دانشگاه

دکتر علیرضا حقانی- فوق تخصص دست و پلاستیک

جراح و متخصص ارتوپدی-فوق تخصص جراحی پلاستیک و میکروسکپی دست -استادیار دانشگاه

دکتر علیرضا حقانی- فوق تخصص دست و پلاستیک

آدرس مطب تهران پونک سردار جنگل بهار شرقی -روبروروی آموزشگاه میرزاکوچکخان- فجر یکم -پلاک 18

موبایل منشی مطب جهت دریافت نوبت 09119115541
تلفن مطب 021-44410205
تلفن دکتر حقانی فقط از طریق سروش 09306991962

ساعات کار مطب بجز ایام تعطیل روز های شنبه تا سه شنبه از ساعت 3.5 تا 6.5 عصر

آخرین نظرات

۰

آخرین پیام بیمار زیر  که عمل شده 


سلام آقای دکتر، حالتون خوبه ان شالله، قربانتان برم آقای دکتر ، به امام زمان تا چند روز پیش ناامید شده بودم اما به برکت دستان مبارک شما این دو روزه که از بس خوب شده ام دارم دیوانه میشم شاید اصلا برای خودم هم باور نکردنیه این قد یه هویی خوب خوب شده، آقای دکتر به خدا میام تهران و از نزدیک دستان مبارکتان را می بوسم،و به زبان کردی می گم: قضات له گیان یعنی دردتان به جانم، به خدا قسم نوشته ها احساساتم رو نمی تونه بیان کنه، همین بس که برای اولین بار توی مسجد آرامش دارم، اینم بگم به قرآن پریشب خواستگاری رسمی رفتیم و به لطف امام زمان داره خوب پیش

میره،آقای دکتر من این لطف شما رو هیچ وقت فراموش نمی کنم .


شست پهن  قبل و بلا فاصله بعد عمل




بلا فاصله بعد عمل




دو هفته بعد عمل




عکسهای زیر دو هفته بعد عمل



عکس فرستاده شده تاریخ 12 مهر 93


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی